bekvämt uttråkad

dags för uppdatering!
är i dublin, eller dobblin som man säger här.
sitter med kalla tassar för det är kallt här.
folket är jätteschysst, såklart är alla människor trevliga i jämförelse med svenskar.
igår var jag och några till ute och testade partylivet. alla irländska tjejer klär sig som horor. först trodde jag att jag såg ett gäng prostituerade, men sen såg jag att varenda brud hade kortkort, typ ett brett bälte, som kjol.
alla killar (okej drar alla över en kam, fuck off) har träningskläder på sig och kort hår. gillar det på något sätt.
såg dessutom två spritt språngande vilda delfiner idag när vi var och vandrade i en fantastisk fiskeby utanför dublin. häftigt att se dom simma omkring i ett stort hav istället för en klorluktande bassäng. skrek och hoppade upp och ner som den tös jag är.
puss till alla i sverige.
/stella

åsikter

dela dina tankar:

ditt namn:
kom ihåg mig?

din e-brevlåda: (publiceras ej)

ditt virtuella ställe:

åsikt:

trackback
RSS 2.0